قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


با این فناوری، مواد در اسرع وقت و در مدت زمان بسیار کوتاهی منجمد خواهند شد. مزیت قابلیت انجماد سریع مواد غذایی برای جلوگیری از نفوذ میکروب و باکتری و رشد قارچ بسیار مؤثر می باشد ،چون در مدت زمان کوتاهی مواد را منجمد می کند امکان و فرصت نفوذ میکروب به داخل مواد غذایی فراهم نمی شود. یخچال ساید بای ساید بوش نامبرده را می توان در سه حالت مختلف و با درجه های متعدد مناسب مواد لبنی، گوشت و ماهی و میوه و سبزیجات تنظیم کرد؛ همچنین فن های این محصول، هوا را در تمامی جهات پخش می کنند تا ماندگاری مواد غذایی در طبقه ها و کشوها به مراتب بیشتر شود. فریزر یخچال KAD80A404 جخت راحتی کار شما از یخ ساز اتوماتیک ( در صورت اتصال به آب شهری ) بهره می برد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

چنانچه قصد خرید یخچال بوش را داشته باشید در این قسمت انواع و اقسام یخچال فریزر با این برند را می توانید مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایید. از طریق پایه های قابل تنظیم این محصول می توانید به اصطلاح ساید بای ساید KAG90AI20 را تراز نمایید تا شاهد کارایی مطلوب تری از این مدل باشید. یخچال های ساید بای ساید را می توان بزرگترین یخچال ها نامید چرا که نسبت به دیگران دارای ابعاد بزرگتری بوده و متقاضیان زیادی دارد به همین منظور لازم است به خوبی ابعاد آنها را با مساحت آشپزخانه مطابقت دهید و سپس اقدام به خرید نمایید. در جدول زیر ابعاد یخچال هایی که بیشترین طرفدار را دارند آورده ایم.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


فریزر نیز شامل 3 کشو است که امکان تفکیک بندی مواد غذایی را به شما میدهد تا دسترسی راحت تری به آنها داشته باشید. سیستم خنک کنندگی MultiAirflow برای هر یک از قسمت‌های فریزر و یخچال به صورت جداگانه عمل می‌کند تا هوای فریزری و بسیار سرد وارد بخش یخچال نشود. این سیستم در یخچال ساید 60A40NE می‌تواند همواره هوا را در حالت جریان دهی نگه دارد تا هوا به صورت یکنواخت در سراسر محفظه پخش شده و به ماندگی و طراوت مواد غذایی کمک کند. عملکرد این یخچال به صورت بدون برفک یا همان NoFrost می‌باشد، با این قابلیت از یخ‌زدگی مواد غذایی جلوگیری می‌شود که باز هم بوش تازه ماندن مواد غذایی را در اولویت قرار داده است. ساید بای ساید KAG90AI20 بوش در کلاس بهره وری انرژی A+ قرار دارد و این به معنای مصرف پایین انرژی در این مدل می باشد و اینکه لازم نیست پس از خرید ساید بای ساید بوش KAG90AI20 هزینه ها بالایی را برای مصرف برق پرداخت نمایید.


یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN58A704 با شکل و طراحی شیک و زیبایش با کیفیت فوق العادە ی ان از محصولات خوش فروش و پرمخاطب شرکت بوش است کە در میان سایڕ محصولات مشابە در این زمینە پیشگام بودە است. وجود سیستم چندگانه پخش هوا در ساید بای ساید بوش، باعث پخش سریع هوای سرد در تمام قسمت‌های یخچال فریزر شده که در نهایت موجب افزایش طول عمر و تازگی مواد غذایی خواهد شد. همچنین وجود ۲ قابلیت super freez و tremendous cool باعث تسریع در منجمد شدن و خنک شدن انواع مواد غذایی که به تازگی در یخچال فریزر قرار می‌دهید، خواهد شد. اگر می‌ خواهید یخچال جدیدتان از مدل‌ های مدرن بازار باشد، با انتخاب یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN60A40NE، از فروشگاه اینترنتی بانه ممتاز به دنیای بوش راه پیدا خواهید کرد. بدو شک فضای داخلی یخچا از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین دلیل بوش بخش داخلی این یخچال را به صورت هوشمندانه ای بخش بندی نموده، بخش یخچال شامل three قفسه ی شیشه ای و 3 درب کشویی می باشد، که از بین قفسه ها، یک قفسه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است.


اندازه عرضی این یخچال ها از 75 شروع شده و تا eighty five سانتی متر تولید می شود.ارتفاع این یخچال ها معمولاً بین 175 تا 185 سانتی متر متغیر است.علاوه بر این عمق این یخچال ها بین 75 تا eighty five سانتی متر است. این محصول، یک یخچال فریزر کاملاً ضدبرفک یا NoFrost به حساب می‌آید. در صورت ایجاد برفک نیز چیلر با دمیدن هوای گرم به سرعت آن را از بین خواهد برد. نوردهی این نوع لامپ‌ها نسبت به انواع معمولی تا سه برابر بیشتر بوده و در عین حال انرژی بسیار کمتری نیز مصرف می‌کنند. به این مزیت‌ها باید این مورد را نیز اشاره کرد که لامپ‌های LED گرمای ناچیزی نیز تولید کرده که این موضوع موجب تازه‌تر ماندن و افزایش ماندگاری مواد غذایی می‌گردد.


این تکنولوژی که به تکنولوژی جریان چند گانه مشهور است باعث رسیدن هوای تازه و خنک به تمام قسمت های یخچال فریزر میگردد. این محصول دارای four طبقه است و four طبقه هم در درب آن طراحی شده است که جهت نگهداری از مواد عذایی مختلف کاملا کافی به نظر می‌رسد. مثل همیشه بوش این طبقات را از شیشه نشکن و ضد خش ساخته است تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد و به سادگی هم آن را تمیز نمود. مدل های مستقل هم برعکس توکار به صورت جداگانه در هر قسمت از آشپزخانه که بخواهید قرار می گیرند اما در بعضی ها که دارای طراحی ضد عمق هستند از سایز استاندارد کابینت، عمق بیشتری دارند و هم سطح با پیشخوان قرار نمی گیرند.


اندازه عرضی این یخچال ها از عدد ۷۵ شروع و تا ۸۵ سانتیمتر تولید می شوند. ارتفاع این یخچال ها هم معمولا بین ۱۷۵ تا ۱۸۵ سانتیمتر متغیر هستند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول با کارشناسان مرکز بوش ایران در تماس باشید. طراحی، سئو توسط تیم داخلی انجام شده و کلیه حقوق متعلق به 20 بخر می باشد.


در این حالت نوسانات دما به حداقل می رسد و زمان های خنک کننده کاهش می یابد که به شما کمک می کند طعم غذاهای خود را برای مدت طولانی تر حفظ کنید. در این سیستم دریچه های متعددی برای جریان یافتن هوا داخل یخچال ساید بای ساید سری 6 تعبیه شده است که کمک می کند تمامی طبقات این یخچال بوش 27 فوت به سرعت و بصورت یکپارچه خنک شود. ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 دارای سیستم جریان هوای چندگانه بوده که سبب پخش یکنواخت هوای سرد در همه قسمت های یخچال شده و از تجمع نقطه ای سرما جلوگیری میکند. اگر می خواهید فضای مناسبی برای این کالا در آشپزخانه خود درنظر بگیرید باید بدانید که این دستگاه دارای ابعاد ninety two.8×85.6×181.2 می باشد و مناسب برای خانواده های پر جمعیت است. ظرفیت کلی 668 لیتر می باشد و وسیله ای با طراحی زیبا و ظرفیت بالا است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

اگر چه ممکن است نیاز شما با یخچال دوقلو یا یخچال فریزر بالا پایین برطرف شود، ولی یخچال های ساید دارای امکانات بسیاری هستند. سیستم خنک کننده Multi Air Flow تکنولوژی است که هوایی چندگانه را در تمامی جهات به طور یکنواخت در یخچال و مواد غذایی به جریان می اندازد و با ایجاد رطوبتی متعادل و همیشگی از خشک شدن مواد غذایی جلوگیری می کند. همانطور که اطلاع دارید هر تولید کننده بر اساس خطوط تولید یخچال فریزر خود مشخصات خاص خود را دارد، اما در تعیین ابعاد جدید یخچال جنبه هایی اساسی وجود دارد و ابعاد مختلفی برای هر نوع یخچال وجود دارد. ممکن است این برندها بسته به مدلی که دارند ابعاد آنها تا چندین سانتی متر فرق داشته باشند. اگر مدل خاصی مدنظر دارید برای فهمیدن ابعاد دقیق آن، در قسمت نظرات بپرسید یا با ما تماس حاصل فرمایید. استاندارد برای یخچال های ساید بای ساید ۹۰ الی ۱۰۰ سانتی متر می باشد که در برخی مدل ها این استاندارد رعایت نمی شود.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


بر روی درب یخچال یک درب کوچک دیگر به نام مینی بار را کار گذاشته اند شما در این قسمت می توانید خوراکی های پرکاربرد خود را جای دهید و دیگر درب یخچال را برای برداشتن یک خوراکی کوچک باز و بسته نمایید. یخچال از لوازم خانگی پر مصرف به شمار می رود که توسط شرکت آلمانی بوش تولید و عرضه می شود که از آن برای سالم نگه داشتن غذا، گوشت، مرغ، پروتئین، میوه، سبزیجات و ... مهمترین کارکرد یخچال جلوگیری از فاسد و خراب شدن مواد غذایی و تهیه آب مورد نیاز و خنک برای نوشیدن به ویژه در فصول گرم سال است.


برای دیدن سایر یخچال های موجود در فروشگاه بانه بازار لطفااینجاکلیک کنید. شما هم نظرات خود را درباره این محصول ارسال کنید تا دیگر خریداران نیز از تجربه شما در ارتباط با این محصول بهره مند شوند. با توجه به محدودیت ارتفاعی که دارید ، و اکثر یخچال های ساید ارتفافی برابر با one hundred seventy five تا one hundred eighty سانتی متر را دارا می باشند. واقعا ممنونم مطلبی که در ارتباط با یخچال ساید نوشته اید واقعا کمکم کرد و به دردم خورد ممنونم از شما ، خیلی وقت بود دنبال همچنین مطلب کاملی در ارتباط با یخچال ساید بودم. پرایمر تثبیت کننده آرایش کنویس مدل آرگان حجم ۲۰ میلی لیتر دیجی کالا مسترنکست. آخرین قیمت واقعی خرید و فروش اینترنتی ، نقد و بررسی ، مشخصات ، انواع کرم پودر و پنکک کنویس Kenvis به همراه بررسی های تخصصی و اخبار و مقالات مرتبط.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

در یخچال فریزر بدون برفک بوش مدل KAN60A40، رطوبت هوا بجای اینکه روی بدنه یخچال و مواد غذایی بنشیند و باعث برفک شود در اواپراتور پره ای مرکزی جمع می شود. این چیلر رطوبت هوایی که از فریزر خارج می شود را به صورت خودکار و مداوم می گیرد. در ادامه رطوبت گرفته شده خارج، و در محفظه مخصوص و با استفاده از حرارت کمپرسور تبخیر می شود. به این ترتیب رطوبت دستگاه گرفته می شود، به این معنی که تقریبا هیچ برفکی تشکیل نمی شود. در یخچال بوش KAG 90AI20 با استفاده از سیستم جریان هوای چندگانه MultiAirflow، هوای مرطوب و خنک، به طور مساوی در در داخل کشو ها، به منظور تازگی بیشتر و ماندگاری طولانی تر مواد غذایی توزیع می شود. این سیستم به کمک فن چندین دریچه که در زیر هر قفسه قرار گرفته جریان هوای سرد را در تمام سطوح یخچال پخش می کند.


وجود این باکس ها به شما این اجازه را می دهد که از فضای درونی یخچال به بهترین شکل ممکن بهره ببرید و می توانید تکه های بزرگ ماهی، مرغ و حتی گوشت را به راحتی در آن قرار دهید. دسترسی فوق العاده راحت به تمامی وسائل داخلی یخچال جدید بوش، از دیگر مزیت های این مدل پیشرفته می باشد. سلام‌ من یخچال ساید بوش دارم حدود یک ماهی هست که رو پنل نمایشگر یه اخطاری میاد به این صورت که یه مربع مانند و داخلش خط خط که چیزی شبیه قطره قطره ازش میاد پایین لطفا راهنمایی کنید علت چیست. البته دیشب هم فیلتر ممبران یخچال خراب شد و ازش آب میریخت بیرون آیا مشکل همین فیلتر ممبران بوده؟؟؟ با تشکر.. یخچال ساید بوش داریم .روش غیر فعال کردن یخساز چطوریه؟با این توضیح که روی صفحه نمایش هیچ کلمه ای وجود نداره غیر چند تا دکمه بدون حرف و کلمه.


بسیاری از مواقع شما دارای یخچال هستید و این در حالی است که فریزر شما فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی همچون سبزی طبخ شده برای قرمه سبزی و پیاز سرخ شده، لوبیا سبز، گوشت و مرغ... این یخچال به صورت تمام فریزر است که تعداد طبقه برای مواد غذایی مختلف دارد. بخش یخچال این مدل ساید سری 6 با ظرفیت خالص 438 لیتر همراه با سیستم برج هوای چند جریانی Multi Airflow-System دارای 4 قفسه شیشه‌ای نشکن، شامل 2 قفسه با قابلیت تنظیم ارتفاع، بار خانگی در درب راست، MultiBox با 3 محفظه و 4 محفظه درب می باشد. Super cooling می‌باشد که از آن به عنوان عمل خنک کنندگی سریع یاد می‌شود. در صورت وارد کردن مواد غذایی جدید به یخچال این فناوری وارد عمل می‌شود و فورا آن را با دمای داخلی هماهنگ می‌کند تا دستگاه دچار افت کیفیت نشود از طرفی دیگر آسیبی به مواد غذایی وارد نمی‌شود و همچنان سالم باقی خواهند ماند.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


NoFrost در یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 موجب شده تا رطوبت و آب موجود، از یخچال خارج و تبخیر شود. در نهایت این قابلیت به طور دائم یخچال را بدون برفک و یخ نگه می دارد و یخ زدایی دستی را برای همیشه از بین می برد. از محصولات ساید سری 6 با ظرفیت خالص 668 لیتر و سطح صدا forty five دسی بل تولید کشور کره جنوبی است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

با توجه به تمام مزایا و نقاط مثبتی که در ساید بای سایدهای بوش وجود دارد، اما چند مورد محدود را نیز می‌توان از معایب این دستگاه اشاره کرد. در واقع اصلی‌ترین ایراد دستگاه را می‌توان تنها به اندازه و ابعاد بزرگ آن نسبت داد. به عبارتی با قرار گیری غذا در یخچال هوای گرم را از آن می‌ گیرد و به جای آن هوای خنک را بر روی مواد منتقل می‌ کند. پایین ترین حالت خنک کنندگی تا 2 درجه سانتی گراد است که می‌ توانید دمای آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید. همچنین به منظور جلوگیری از مصرف برق بعد از 6 ساعت از فعال بودن به صورت خودکار این سیستم خاموش می‌شود. سیستم Multi Airflow هوا را به طور مساوی توزیع می کند و رطوبت داخلی مناسبی را ایجاد می کند.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


همانطور که می دانید یخچال فریزرهای بدون برفک طول عمر بیشتری دارند. وجود محفظه مخصوص میوه و سبزیجات باعث جدایی کامل آن‌ها با سایر اقلام غذایی می‌شود به علاوه دسترسی راحت‌تری را به آن‌ها خواهید داشت. باید گفت که هوای سرد به خوبی در داخل این محفظه‌ها جریان دارد بنابراین از آسیب رساندن به مواد غذایی داخل آن جلوگیری خواهد شد.


با توجه به وجود کالاهای تقلبی در بازار توسط افراد سود جو توصیه می گردد یخچال ساید بای ساید بوش اصل را فقط از نمایندگی رسمی شرکت بوش خریداری نمایید. یخچال ساید بای ساید بوش با توجه به فناوری و ساختار مدرنی دارد امکاناتو کاربرد های بیش تری نسبت به یخچال فریزر دوقلو دارد. طراحی ظاهری ساید بای ساید بوش به این صورت است که یخچال و فریزر به شکل دوقلو بوده و با دو خط عمودی از یکدیگر جدا می‌شوند. برخلاف یخچال‌های دوقلو که از یکدیگر جدا هستند، این مدل‌ها به هم متصل بوده و یک یخچال فریزر را با فراهم کردن جای قفسه‌های بیشتر برای کاربران تشکیل می‌دهد. کارخانه تولیدی دال فوم با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید فوم بسته بندی آماده... یخچال/ یخچال فریزر/ یخچال ساید بای ساید اجاق گاز ، اجاق ، فر ، گاز رومیزی / فر توکار کولر های آبی / گازی در ابعاد مختلف بخاری های گازی / هیزمی / نفتی / برقی ظروف چینی ، بلور و کریستال انواع...


دارای نمایشگر دیجیتال جهت تنظیم دما و رطوبت برای بخش یخچال و فریزر بصورت جدا است. به طور کلی هرچه یخچال و فریزر بزرگتر باشد هزینه انرژی مصرفی آن هم بیشتر خواهد بود. بسیاری پیش آمده هنگام خرید یخچال در بازارخیلی ها به فوت اشاره می کنند که واحد درست آن لیتر می باشد و با عبارت هایی که با عنوان 20،28،30،34 فوت اعلام می شوند دچار اشتباه خرید نشوید.



یخچال و فریزر بوش مدل KAN 60A40 NE دستگاهی با کیفیت ساخت عالی است که در طولانی‌مدت عملکرد رضایت‌بخش و تجربه‌ی کاربری خوبی را برای کاربر رقم می‌زند. این سایدبای‌ساید با طراحی ساده و شکیل با هر آشپزخانه‌ای هماهنگ می‌شود و وسیله‌ای کاربردی در آشپزخانه خواهد بود. وجود آبسردکن و یخساز روی در یخچال و فریزر KAN 60A40 NE دسترسی سریع و آسان کاربر را به آب و یخ ممکن ساخته است. وجود آبسردکن نیاز به باز و بسته‌کردن در یخچال را برای نوشیدن آب برطرف کرده است.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


در بخش فریزر نیز برای تهیمه ی روشنایی از لامپ led بهره گرفته شده است. در ابتدا به سراغ فضای داخلی یخچال بوش می رویم که از زیبایی و ظرافت بسیار خاصی برخوردار است. تمامی کشوها و باکس هایی که در این مدل جدید بوش به کار رفته اند، همگی از جنس نشکن می باشند و این یک نقطه ی قوت بسیار عالی برای بوش Bosch 58A704 به حساب می آید.


قسمت فریزر هم شامل three طبقه و 2 کشو برای مواد غذایی یخ زده می باشد، همچنین بر روی درب یخچال ، تعداد 4 محفظه قرار گرفته شده که فضای بیشتری را در یخچال شما به وجود می آورد و شما به راحتی می توانید اقلام مورد را در این محفظه های شیشه ای قرار دهید. بر رو ی آبریز و یخساز اتوماتیک نمایشگری قرار گرفته است که امکان تنظیمات مربوط به آب ریز و یخساز را فراهم می آورد و می توانید به راحتی با این پنل لمسی مشخص کنید که چه می خواهید. پنلی با امکان وارد آوردن تنظیمات از طریق انتخابگر چرخان در محفظه داخلی یخچال و در مجاورت محل اتصال درب و بدنه قرار دارد، دو انتخابگر در این قسمت طراحی شده اند که یکی مربوط به تنظیم دمای یخچال و دیگری جهت تنظیم دمای فریزر تعبیه شده است.


دیجی‌کالا … بیشتر یخچال و ساید بای سایدهای ال جی معمولا دارای فیلتر داخلی یخچال هستند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخساز اتوماتیک این یخچال یخ ها را در حالت قالبی و خردشده به شما تحویل می دهد. فناوری انجماد سریع یا همان SuperFreezing، قابلیت مهمی است که در یخچال بوش ساید بای ساید گنجانده شده است. SuperFreezing تکنولوژی جدیدی است که مواد غذایی داخلفریزر را با سرعت بسیار زیاد فریز می کند. به این صورت که کمپرسور با حداکثر توانی که دارد عمل می کند و از این طریق دمای این یخچال بوش 27 فوت را در حداقل زمان، به دمای انجماد می رساند.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


قیمت مناسبی دارد و بسیار جادار است طوری که برای تمامی مواد غذایی و پروتئینی شما جای کافی وجود دارد. دارای آب سردکن و یخ ساز برای لیوان و پارچ است که شما را بی نیاز از آب و تولید یخ با استفاده از کاسه و لیوان می کند طوریکه شما همیشه یخ آماده برای مصرف دارید. کالا به صورت کاملا” سالم برای شما ارسال می شود .در صورتی که می خواهید از اصالت و سلامت کالا اطمینان حاصل کنید می توانید سرویس کار وارد آورده و از جانب شما کالا را تست کند و اطمینان حاصل کند که سالم است و ساخت کشور اصلی سازنده است.



و از آنجا که یخچال Slim SpacePlus fr یخچال های ما به طور کامل در درب یخچال قرار دارد ، فضای بیشتری برای نگهداری قفسه ها و یافتن سریع آنها خواهید داشت. یخچال فریزر ساید بوش KAD80A404 از آبریز و یخ ساز اتوماتیک برخوردار است.‌ محفظه ی خروجی به صورت مجزا با ارتفاع بلند طراحی شده، در این صورت به شما این امکان را می دهد از هر 2 ورودی استفاده کنید. ناگفته نماند، که این یخچال قابیلت اتصال به اب شهری را دارد و از این رو به صورت اتوماتیک پر می شود و‌ شما را از پر کردن محفظه به صورت سنتی معاف می کند. وجود تصفیه‌ی آب در این یخچال شما را از خرید دستگاه تصفیه آب معاف می کند و به صورت پیوسته آب تمیز و بهداشتی را در اختیارتان قرار می دهد. این لامپ‌ها نسبت به مدل های معمولی نور بیشتری را تولید می‌ کند و هم فضای کمتری را اشغال کرده و در نهایت عمر بیشتری دارد‌.


یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


در این محفظه فعالیت فتوسنتز ایجاد شده که باعث تازگی مواد غذایی می شود. در کشوی نگهداری از میوه رطوبت افزایش یافته که آن هم موجب تازه ماندن میوه ها و سبزیجات می شود. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 مجهز به محفظه ی هوم بار یا مینی بار می باشد که روی درب اصلی یخچال تعبیه شده است. این قابلیت موجب کاهش و جلوگیری از اتلاف انرژی می شود زیرا بدون نیاز به باز کردن درب اصلی می توان به راحتی به مواد خوراکی موردنیاز و پرمصرف روزانه ی خود دسترسی داشت. جنس بدنه این یخچال ساید بای ساید بوش، از استیل ضد زنگ ساخته شده است که در برابر ضربه های احتمالی که به آن وارد شود کاملا مقاوم و بادوام می باشد. بنابراین می توان گفت یخچال های دوقلو برای خانواده های پرجمعیت مناسب تر هستند.



مواد غذایی در یخچال ساید بوش مدل KAG93AI30M، تا مدت زیادی تازه می ماند. برچسب انرژی این یخچال ساید بای ساید A+ بوده و حدود 432 وات ساعت، برق در سال مصرف می کند که این امر نشان دهنده کم مصرف بودن آن است. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل BOSCH KAG80A104 ازیخچال های سری 6 کمپانی بوش است که در بیشترین ظرفیت ممکن و جادارترین حالت طراحی شده و برای خانواده های پر جمعیت گزینه ی بسیار مناسبی میباشد. این یخچال فریزر با ظرفیت 668 لیتر یکی از جادار ترین و با کیفیت ترین یخچال های موجود در بازار به شمار میرود. ساید بای ساید بوشا K80 امکانات و قابلیت‌های فراوانی و در اختیار شما قرار می‌دهد. در صورتی که در قسمت فریزر یخچال عمل اختلال در عملکرد وجود داشته باشد یخچال K80 با سیستم صوتی و بصری هشدار داده و کاربران را از وجود اختلال باخبر می‌کند.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

بوش این بار و برخلاف بسیاری از لامپ های معمولی از نوعی لامپ LED کم مصرف و در عین حال پر نور کمک گرفته که در این میان یخچال دو درب ساید بای ساید KAG80A104 نیز به چنین لامپ هایی مجهز می باشند. این نوع لامپ ها کارآمد و با انرژی بالایی طراحی شده اند و همچنین با طول عمر بالایی که نسبت به لامپ های معمولی دارند تا سالیان طولانی بهترین عملکرد را ارائه می دهند. علاوه بر این، جهت قرار گیری این لامپ ها به منظور دید هر چه بهتر مواد در سمت بالا و پشت یخچال می باشد. یخچال بوش دارای امکانات و ویژگی متعددی از قبیل سیستم NoFrost سبب بدون برفک شدن مدل KAG90AI20 بوش می شود و با تامین خنکای بالا در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد و زمان کمتری نیز برای تامین خنکای مورد نیاز صرف می شود.

Report this wiki page